poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Jak nie mieć stresa pierwszego września?

Cześć wszystkim! Zacznę od tego, że już jutro zaczyna się szkoła. Właściwie to tylko rozpoczęcie, ale i tak trzeba do niej  iść. Niektórzy z was idą do nowych szkół (w tym ja) , a drudzy jeszcze zostają w starych. Dzisiejszy post będzie poświęcony tematowi szkoły czyt. jak nie mieć stresa pierwszego września. Kochani! Większość z was jest załamana. Nie będę ściemniać, bo ja też mam podobne nastawienie. Nie będę rozwijać swojej wypowiedzi tylko przejdę do konkretów.
Macie tutaj kilka przydatnych rad (trochę moich, trochę innych osób)
#1 Uśmiechnij się!


obrazek z google grafika

Gdy już będzie ten dzień to nie myśl o tym co będzie w domu tylko gdy będziesz szła/ szedł do szkoły, wtedy nie będziesz myśleć o tym cały dzień tylko chwilkę. Żyjmy chwilą!
Czytałam kiedyś, że na stres pomaga właśnie uśmiech. Pamiętajmy o tym.

#2 Rozmawiaj. 
obrazek z google grafika

Każdy wie, że nadejdzie taka chwila, gdy będziesz obok osób z twojej przyszłej klasy. Nie martw się tym czy cię polubią czy nie. To dopiero pierwsze i krótkie spotkanie. Przywitaj się z każdym, powiedz cześć. To wystarczy. Jeśli chcesz dowiedzieć się z jakiej szkoły jest to nie bój się pytać! Kto wie? Może z tego wyniknie jakaś przyjaźń, ale nie przywiązujmy się tak do innych, bo później będzie ciężko.
Rozmawiaj także z bliskimi np. rodzicami. Oni też kiedyś chodzili do szkoły, może mają dobre rady. Sprawdź to!

#3 Nie przejmuj się. 
obrazek z google grafika

Dobrze wiemy jacy potrafią być ludzie. Jeśli jakaś koleżanka, którą znasz powie ci coś nie miłego - nie przejmuj się. Bądź uśmiechnięta! Nie martw się słowami innych tylko idź do przodu! Nie ciebie będą uważać za wredną i dziwną tylko ją. Spokojnie z uśmiechem i dobrym nastawieniem - wygrasz wszystko!

#4 Zrób dobre wrażenie.


obrazek z google grafika 

Nie idź na rozpoczęcie jak pierwsza lepsza (przepraszam za te dwa słowa, ale niektórzy to przesadzają). Nie raz zauważyłaś dziewczynę, która ma na sobie spódniczkę tak krótką, że będzie za chwilę widać jej majtki. Bluzka biała, ale widać brzuch.  Jak wrażenie? Myślę, że nie dałabyś temu strojowi 5+. Ubierz się tam elegancko, a nie jak dziewczyna z przykładu. Załóż spódniczkę taką, żeby nie było widać tego i owego np. trochę za kolano. Bluzkę oczywiście białą, ale nie żeby było widać ci brzuch. O! Nie przesadzaj z makijażem !

Trzymam za was kciuki i proszę trzymajcie też za mnie. Jest dobrze! Uśmiechajmy się, bo dziś ostatni dzień wakacji!
Macie już książki i inne rzeczy?

ps. Oglądacie dziś pierwszy odcinek po wakacjach serialu  mjm ( M jak Miłość)? Ja osobiście czekam na 20:40.
ps2. TRZYMAM KCIUKI!



środa, 19 sierpnia 2015

Chwila szczerości.

Cześć wszystkim. Na początku tego posta chciałabym wam powiedzieć, że przemyślałam wiele spraw dotyczących mojego bloga. Zbyt szybko chciałam, żeby mój blog osiągnął popularność. Chciałam dopasować posty i wygląd bloga do gustu innych osób. Chciałam, żeby każdemu się podobał. Za szybko pragnęłam sławy, tego co mają inne blogerki czyt. pieniędzy, czytelników. Dziś to przemyślałam. Ciągle zadawałam sobie pytanie po co to robię? Po co chcę dopasować się do innych, niż mieć swoje zdanie? Po co piszę bloga dla was i tylko dla was, a nie dla samej siebie i dla własnej przyjemności? Teraz wiem. Po prostu od razu chciałam zbyt wiele. Od teraz bloga prowadzę przede wszystkim dla samej siebie. Nie żeby czerpać z tego jakiś zysk. Dla własnej przyjemności, dla siebie. Nie zrozumcie, że bloga prowadzę tylko dla siebie. Bloga prowadzę również dla was, ale w mniejszych stopniu, niż ostatnio. Chcę robić to co kocham lecz nie dla popularności i kasy- dla siebie. Myślę, że mnie zrozumiecie, bo na pewno nie jedna która tak myślała przy zakładaniu bloga lub w trakcie. Nie wszystko przychodzi z łatwością, a dążenie z przymusem do drzwi z kasą i szybką sławą to zły pomysł. Jestem tylko człowiekiem jak każdy z was i popełniam błędy i uczę się na nich. Nie jesteśmy idealni, ale przyznawajmy się do błędów. Koniec mojej szczerości, teraz czas na polecenie cudownej książki, którą mam od dwóch godzin, a już zdążyłam przeczytać kilka stron.

Książka którą polecam: 

Obrazek z google grafika.


Książkę kupiłam w empiku za 34,99 zł.
Koniecznie przeczytajcie! Jest cudowna. Mimo, że jestem na 4 lekcji to już mówię, że ubóstwiam ją!

ps. Dziękuję tym, co są i tutaj zaglądają, komentują itp. Jesteście wspaniali!
ps2. Kolejny post niebawem

sobota, 8 sierpnia 2015

Common White Girl Tag

Witajcie! Jak już zauważyliście dzisiejszy post będzie poświęcony tagowi. Na dzisiejszy wpis potrzebowałam inspiracji, motywacji. Odwiedziłam kilka blogów i bum! Stało się. Jest pomysł. Jest energia. Jest post.Nie rozpisuję się już na tym wstępie i przechodzę do konkretów.


1. Ulubiony napój z Starbucksa?

Strawberry Cream & Frappuccino

2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Jeśli chodzi o dni szkolne to 20-30 minut. W dni wolne lub wakacje zajmuje mi to około 10-15 minut. 

3. Ile selfie robisz dziennie? 
Nie robię każdego dnia selfie. Jeśli coś mnie natchnie to około 15-20. Dlaczego tak dużo? Cóż, zwykle działa to tak... zrobię zdjęcie- nie ładne, więc robię kolejne i kolejne. I znowu - nie podoba mi się i tak dochodzi zazwyczaj do dwudziestu i na tym koniec.

4. Ile masz obserwatorów i zdjęć na instagramie? 
Liczba obserwatorów na moim ig zmienia się cały czas. Dzisiaj wynosi ona 18, haha. Mam tylko 11 zdjeć na instagramie.

5. Używasz zwrotów "LOL" i "OMG" na głos? 
Pierwszego wgl. nie używam. Drugiego- czasem się zdarzy.

6. Czy nosisz jedną rzecz po kilka razy?
Oczywiście, że tak. Przecież nie będę wyrzucać, bo raz założyłam. Jeśli chodzi o to czy chodzę w jednej bluzce czy spodniach pięć dni z rzędu to NIE. Może nie mam zbyt dużo ubrań w szafie, ale zmieniam ubrania.

7. Czy jesteś rasistką? 
Nie jestem mega tolerancyjna, ale jestem tolerancyjna.

8. Ile masz tweetów? 
22 K

9. Instagram vs Twitter vs Tumblr
Trudny wybór... Nie potrafię wybrać.

10. Jak spędzasz większość swojego czasu? 
W roku szkolnym spędzam wolny czas ucząc się. Spędzam też czas na komputerze, wychodzę na dwór, na spacer. Zwykle w wakację cały czas jeżdżę na rowerze. W wolnym czasie różwież szkicuję, słucham muzyki itp.

11. Kto jest twoim ulubionym youtuberem? 
@loveandgreatshoes

12. Jak często malujesz paznokcie? 
Czasami.

13. Jesteś zakupoholiczką? 
To zależy jaki mam dzień. Jak kupię jedną rzeczy to wtedy mam ochotę wykupić cały sklep.

14. Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny". 
Raz

15. Czy posiadasz dużo ubrań? 
Jeśli mam być szczera to moim zdaniem- średnio.

16. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Nie. Sama nie wiem czemu, ale nie.

17. Robisz makijaż codziennie?
Oczywiście, że nie. Tylko na jakieś okazję. Staram się być naturalna.

18. Jakie są twoje oceny w szkole? 
Do tej pory były to oceny 3,4,5,6, ale w liceum będę bardziej się starać.

19. Jak często stylizujesz swoje włosy? 
Raczej chodzę w zospuszczonych. Chyba, że jest gorąco wtedy kucyk itd.

20. Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
Jeśli siedzę w domu caaały dzień to mój strój to piżama. Rzadko wyglądam "wyjściowo".

Jak wam się podobało? Macie bloga? Zrobicie ten TAG u siebie?
Do następnego :* 




piątek, 7 sierpnia 2015

Zaczynamy!

Cześć! Od dzisiaj zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. Moja strona będzie o codzienności, o moim życiu itd. Będą też tematyczne posty. Tematy będą związane ze wszystkim, czyli np. przepisy, DIY i inne tego typu rzeczy. Teraz może napiszę coś o osobie. Jestem Sandra, ale moja "nazwa" to Aysann. Mam szesnaście lat i we wrześniu zaczynam naukę w szkole średniej tzn. liceum. Jestem właścicielką dwóch cudownych zwierząt o których dowiecie się w moich postach, które pojawią się niedługo. Uwaga! Jeśli macie pomysł na tematyczne posty napiszcie to tutaj KLIK . Na pewno wszystkie przeczytam i wybiorę kilka. Do następnego! :*

ps. Jeśli spodoba ci się mój blog dodaj się do obserwatorów po prawej stronie, to wiele dla mnie znaczy ♥